Gymnázium Lovosice
  • O škole
  • Dokumenty
  • Pro uchazeče
  • Maturitní zkouška
  • Projekty
  • Pro studenty
  • Partneři a podporovatelé
Gymnázium Lovosice
  • Základní informace
  • Školská rada
  • Uplatnění absolventů
  • Zaměstnanci školy
  • Školní poradenské pracoviště
  • Spolek přátel školy
  • Kariéra
  • ECDL
  • Soutěže
    • Soutěže
    • Tabule cti
    • Úspěchy studentů
  • Úřední deska
  • Ekonomika
  • Profil zadavatele
  • Publicita
  • Výroční zprávy
  • Školní vzdělávací program
  • Řády školy
  • Formuláře
  • Kritéria přijímacího řízení 2025
  • Dny otevřených dveří
  • Přijímačky nanečisto
  • Výsledky přijímacích zkoušek
  • Proč GYMLOVO
  • Vnitřní předpis MZ 2025
  • Maturitní témata MZ 2025
  • Seznamy literárních děl MZ 2025
  • Termíny profilových zkoušek MZ2024
  • ERASMUS+
  • Výměnné pobyty
  • OP JAK
  • EU peníze školám
  • IKAP B2
  • Dofe
  • Školní rok 2024 - 2025
  • Učební plány
  • Nabídky seminářů
  • Šablony ke stažení
  • Seznam učebnic 2025/2026
  • O škole
      • Back
      • Základní informace
      • Školská rada
      • Uplatnění absolventů
      • Zaměstnanci školy
      • Školní poradenské pracoviště
      • Spolek přátel školy
      • Kariéra
      • ECDL
      • Soutěže
          • Back
          • Soutěže
          • Tabule cti
          • Úspěchy studentů
  • Dokumenty
      • Back
      • Úřední deska
      • Ekonomika
      • Profil zadavatele
      • Publicita
      • Výroční zprávy
          • Back
          • Starší výroční zprávy
      • Školní vzdělávací program
      • Řády školy
      • Formuláře
  • Pro uchazeče
      • Back
      • Kritéria přijímacího řízení 2025
      • Dny otevřených dveří
      • Přijímačky nanečisto
      • Výsledky přijímacích zkoušek
      • Proč GYMLOVO
  • Maturitní zkouška
      • Back
      • Vnitřní předpis MZ 2025
          • Back
          • test
      • Maturitní témata MZ 2025
      • Seznamy literárních děl MZ 2025
      • Termíny profilových zkoušek MZ2024
  • Projekty
      • Back
      • ERASMUS+
      • Výměnné pobyty
      • OP JAK
      • EU peníze školám
      • IKAP B2
      • Dofe
  • Pro studenty
      • Back
      • Školní rok 2024 - 2025
      • Učební plány
      • Nabídky seminářů
      • Šablony ke stažení
      • Seznam učebnic 2025/2026
  • Partneři a podporovatelé
  • Základní informace
  • Školská rada
  • Uplatnění absolventů
  • Zaměstnanci školy
  • Školní poradenské pracoviště
  • Spolek přátel školy
  • Kariéra
  • ECDL
  • Soutěže
  1. Úvod
  2. O škole
  3. Školská rada
  4. vedení školy
  5. Informace pro studenty

Program ECDL

Jsme akreditovaným střediskem mezinárodního konceptu ECDL / ICDL – European / International Certification of Digital Literacy and Digital Skills.

 Logo ATC ECDL  Logo ATC ICDL

 

Koncept ECDL / ICDL prostřednictvím mezinárodně jednotných sylabů definuje vzdělávací obsah, který odráží aktuální potřeby trhu práce a běžného života jedince ve společnosti, a to zejména v oblasti přenositelných digitálních znalostí a dovedností, a současně nabízí mezinárodně uznávanou, standardizovanou, objektivní a nezávislou metodu ověřování výsledků vzdělávání (tzv. ECDL zkoušky).

Koncept ECDL / ICDL svým rozsahem pokrývá prakticky všechny oblasti, ve kterých se digitální technologie v běžném životě využívají. Zahrnuje celou škálu vzdělávacích a certifikačních programů v oblasti digitálních kompetencí, od programů pro žáky a studenty základních a středních škol, přes programy pro zaměstnané, nezaměstnané nebo digitálně vyloučené osoby, až po programy určené široké veřejnosti nebo naopak pro odborníky z různých oborů.

Úspěšní absolventi ECDL / ICDL zkoušek mohou získat celou škálu mezinárodně uznávaných certifikátů, které dokládají dosažení určité úrovně kvalifikace pro práci s digitálními technologiemi. ECDL / ICDL certifikáty jsou již řadu let nejen státy Evropské unie doporučovány a používány de facto jako mezinárodní standard.

Logo ICDL

V České republice jsou aktuálně dostupné následující certifikační zkoušky / moduly.

Základní moduly ECDL / ICDL:

  • Vyhledávání, vyhodnocování a zpracování informací z internetu (Information Literacy)
  • Spolupráce a výměna informací na internetu (Online Collaboration)
  • Bezpečné používání informačních technologií (Cyber Security)
  • Práce s počítačem a internetem (Computer & Online Essentials)
  • Práce s internetem a komunikace (Online Essentials)
  • Práce s webovými aplikacemi (Application Essentials)
  • Práce s tabulkami (Spreadsheets)
  • Zpracování textu (Documents)
  • Práce s počítačem a správa souborů (Computer Essentials)

Standardní moduly ECDL / ICDL:

  • Robotika (Robotics)
  • Využívání digitálních technologií v marketingu (Digital Marketing)
  • Informatické myšlení a programování (Computing)
  • Plánování projektů (Project Planning)
  • Tvorba webových stránek (Web Editing)
  • Úpravy digitálních obrázků (Image Editing)
  • Prezentace (Presentation)
  • Použití databází (Using Databases)

Pokročilé moduly ECDL / ICDL:

  • Analýza a vizualizace dat (Data Analytics)
  • Finanční tabulky (Financial Spreadsheets)
  • Pokročilé prezentace (Advanced Presentation)
  • Pokročilé použití databází (Advanced Databases)
  • Pokročilá práce s tabulkami (Advanced Spreadsheets)
  • Pokročilé zpracování textu (Advanced Documents)

Ostatní moduly ECDL / ICDL:

  • e-Citizen
  • Správa a archivace digitálních fotografií
  • Úpravy a vylepšování digitálních fotografií
  • Sdílení a prezentace digitálních fotografií

Více informací získáte na oficiálních webových stránkách konceptu ECDL v ČR www.ecdl.cz , na Facebookové stránce @ECDLCZ a na LinkedIn company/ecdlcz.

Seminární práce - pokyny

Jak psát seminární práci (pdf)

Seminární práce – ukázka šablony (pdf)

Adresa

Gymnázium, Lovosice,
Sady pionýrů 600,
příspěvková organizace

Sady pionýrů 600/6, 410 02 Lovosice,
Ústecký kraj, Česká republika
IČ: 46 773 720
Identifikátor právnické osoby (REDIZO):
600 010 911, IZO: 000 081 884

 

FacebookInstagramYoutube

Kontakt

telefon: +420 778 460 037
email: gymlovo@gymlovo.cz

  • EDUPAGE
  • Školní pošta
© 2025 Gymnázium Lovosice
Webdesign: Agionet s.r.o.